بهارعشق

آروم بشی بی صدا می شم،نفس بشی هوا می شم

بهارعشق

آروم بشی بی صدا می شم،نفس بشی هوا می شم

صدای تنهایی...

اری تنهایی!!!! 

 

دلم مانند یک مرداب شده ،میگیرد به وسعت دیده ی یک انتظار 

 

انتظاری بی پایان.... 

 

کاش تمام لحضه های عمرم را در کنار چشمان منتظرت بودم  

تا چنین تنها نمانم...ازدلم بگویم ودلی که سراسر غم واندوه 

 

 بی پایان است برای چه کسی بگویم از اشکهایی که در نیمه های  

 

شب پنهانی میریزم؟؟؟؟؟/ 

 

وباز هم چرا اشک؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

خودم هم دز لابلای پریشانی هایم جا مانده ام ونمیدانم چه میخواهم  

 

آری تنها مانده ام!!!!!!!! 

 

مانند نیلوفر وسط مرداب،آری نیلوفرکه همدم مرداب است ... 

 

وهمدم من شده تنهایی بی پایانم ودردم را با تمام وجود برای تنهاییم  

 

میگوییم وبرایش سیر اشک میریزم ... 

 

خدایا :عزیزترین کسم را که در تنهاترین تنهایم ،تنهای تنهایم گذاشت 

 

خدای من ،یکتای من هیچ وقت تنهایش نگذار...